Frågor

"anser du att du har swag stil?"  Nej det gör jag inte. Folk verkar inte förstå att jag hatar swag stil, jag hade typ det i en halv månad eller något, haha men nu hatar jag det, jag tycker verkligen att det är piss fult.  
 
Och svar på Jullsans kommentar, jag vet verkligen inte vad det är för mupperi som pågår, haha. 
 
"Vad använder du för smink? :)" Jag använder en foundation från sephora, men har nu börjat använda en bb creme med solskyddsfaktor för att det känns bättre, haha. Sen använder jag ett rouge från isadora, ett solpuder från sephora, en mascara från isadora, ögonbrynspenna från hm och sen använder jag ibland ögonskugga från min naked 2 palett. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå hade en swagstil i en månad? Haha, när hade du det och när hade du inte det? Förlåt, men tycker att du har haft samma stil ganska länge nu

2013-06-26 @ 15:52:19
Postat av: Anonym

Och för att tillägga, vad anser du vara swag? Och vad hade du på dig som var swag då som du inte använder längre?

2013-06-26 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0