#Facts

Jag är helt galen i oboy

Jag kan helt ärligt säga att jag har druckit oboy så länge jag kan minnas, och då snackar vi tidig ålder innan man ens kunde prata ordentligt. Jag tröttnar aldrig, och jag får även inga energikickar som vissa kan få, eftersom jag har missbrukat oboy. Detta förklarar även en sak jag för ett tag sen såg på kissies blogg om finnar. Att om man får finnar på vissa ställen beror det oftast på saker. För mycket mjölkprodukter är förklaringen till mina små rackingar har lagt bo mellan mina ögonbryn.
 
Jag avundas av positiva människor
 
Jag önskar att jag var en människa som var positiv hela tiden och glad, sanningen är att jag är ganska bitter och tycker oftast illa om människor jag inte har träffat.. Ska verkligen försöka att bli lite av min motsats, but then again, it's how i am. 
 
Jag är inte så himla flickig.
 
Märkte i förrgår när Sarah var hos mig att, helvete mitt rum ser typ ut som ett pojkrum. Jag känner mig obekväm i färgen rosa, blusar, mina naglar är hemska p.g.a att jag spelar gitarr, jag kan nästan ingenting om märken. Men jajo. Dock är jag smink galen så lite flickig är jag väl ändå :')
 
Jag vill kunna spela trummor
 
Jag är väldigt bestämd av mig
 
Jag vet vad jag gillar, och vad jag inte gillar. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0