Wow, i really suck at this

Jag är ju så brutalt dålig på att blogga, varför gör jag det ens? Blogga året ut ska jag iallafall, jag har ju nämligen bestämt mig för att 2014 ska införas med nyårslöften. Så om bloggen ska bort då eller om jag tar nya tag har jag ej bestämt mig för.
Dom senaste dagarna har jag inte gjort så väldans mycket, hängt med Ebba och Sarah för det mesta. Igår var jag först med Sarah eftersom jag sov där, och vi spenderade dagen i hennes soffa och kolladed på hela första säsongen av Twisted, vi blev även kära i killen som spelar Danny.. Haha, sedan var jag med Magne. Kom nyss hem och dagen kommer att spenderas i soffan igen och kolla på serier, sen ikväll kommer Sarah till mig och vad vi gör är oklart! Nu ska jag käka lite lunch. Vi hörs senare! Puzz<3
 
♥_♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0