Söndag

Söndagar är ju aldrig en hit precis. Men idag ska jag faktiskt ändå åka in till forum eller stan med Ebba! Gårdagen var jätte mysig, blev en spontanare med Ebba, Clau och Inez. Vi åt middag hemma hos mig, festade till det med ryggbiff, strips (haha internt) och en sallad av bästa slag. Haha, nej men det var riktigt mysigt, dom stannade tills typ 11, då så fortsatte jag och Ebba våran kväll i soffan tills vi somnade. Jag vaknade klockan halv 8. Kunde ej somna om. Jajo, i fredags så var jag med Sarah och det var väldigt trevligt! Morgonen efter hemma hos henne gick vi upp vid halv 10 och åkte till affären och köpte gäst och mjölk för att baka bullar. Haha känner att jag inte har fått några sovmorgonar denna helg.. Men, men. Here's some pictures
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0