Har riktigt tråkigt

UTSEENDE
Hur lång är du? - 158 tror jag
Ögonfärg? - Har verkligen ingen aning..
Hårfärg? - Mörkblond?
Stil? - Bohemisk
Är du nöjd med ditt utseende? - Ibland men mitt huvud är riktigt runt.
Är du mogen? - För att vara i min ålder, ja helt okej

FRITID
Du har varit på läger? - Nej
Du kör handboll/basket? Nej
Du kör fotboll/innebandy? - Man kan inte Köra en sport, GOD
Du är ofta med kompisar? - Nja typ

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? - Hug me
Kyssas? - Bästa
Prata? - När jag känner fört'
Sova? - Ja
Gå upp tidigt? - Nej
Lyssna på musik? - It's like my thing.
Vara ensam? - Ja, men inte för ofta
Att vara kär? - Jaaaa
Vara i skolan? - Neeeej
Kolla på film? - Best thing typ

HYGIEN
Hur ofta duschar du? - Varje dag
Använder du deo? - Ja
Brukar du borsta tänderna varje dag? - Nästan, på helger är det lite slappt faktiskt.
Använder du parfym? - Mest body splash/mists

KÄRLEK ♥
Är du kär? - Jaa
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? - Ja, lol
Är du rädd för kärleken? - Men nej

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? - Nope
Snusat? - Nope
Däckat? - Nope
Tycker du att det är coolt att supa? - The most awesome thing
Kysst en främling? - Nej
Gjort ett sugmärke? - Sisi
Har haft oskyddat sex? - ------------
Pussat en tjej? - Ja
Har du haft sex med mer än 20 Personer? - Nej usch
Gråtit inför mer än 10 personer? - Nej alltså jag tror inte det
Smygit ut? - I guess you'll never know
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja, typ
Gråtit dig till sömns?- Ja alltså ungefär man kan ju inte gråta När man somnar, eller?..
Gråtit framför någon du älskar? - Japp
Vaknat av att du gråter? - Nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - Nej
Slagit någon på skoj? - Haha everyday
Blivit slagen på skoj? -Ja
Varit på sol semester? - Bad girl alltså
Badat i havet? - Ja
Har haft snöbollskrig? - Japp
Inte sovit på en hel natt? - Nej alltså jag har somnat vid halv 7 men inte en hel natt, skulle aldrig orka..
Varit på sjukhuset? - Japp
Sovit i över 12 timmar? - Japp
Sett en film mer än 10 ggr? - Jaaaaaaaaaaaa <3
Varit ute en hel natt? - Hmmmmm
Bråkat med en vän? - Nej alltså aldrig

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? - Fanta, men cola börjar komma ikapp
Tv/Data? - Dator
Blå/Rosa? - Rosa

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? - Att vara kär är lovely, men kärlek kan ju vara dåligt också u know
När kramade du någon sist? - Idag
Saknar du någon speciell person? - ja :'(
Har du svårt för att bli kär? - Ja
När kysste/hånglade du med någon sist? - Idag fniss
Är du singel? - Nej

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös - Nepp
Hånglat med nån riktigt ful - Nepp
Hånglat med fler än 50 pers - Nepp
Gjort något riktigt dumt - Japp
Gjort något du verkligen ångrar - Ja
Varit nykter på någon nyårsafton - Har alltid varit riktigt jävla dyngrak
Åkt ambulans - Nepp
Gjort nåt olagligt - Japp
Skämts över dina föräldrar - You have no idea
Sagt jag älskar dig och menat det - Jaaa
Tagit droger - Aldrig 
Vilka kläder sover du i - Tshirt and panties
Vad hatar du verkligen - Mycket saker, men skräckfilmer
Har du varit kär i någon du inte haft chans på - Nej
Är du ensam nu - Ja and i hate it
Vill du gifta dig - Jag vet inte
Vill du ha barn: Jag vet inte

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng - Magne
Såg dig gråta - Magne
Fick dig att gråta - Skolan.. haha oh gosh
Smsade dig senast - Magne
Kramade dig - Mamma, eller Magne haha

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit - Ne
Kramat någon - Ja
Pussat någon - Ja
Köpt någonting - Ne
Sjungit - Ja
Saknat någon - Ja

HAR JAG?
Digitalkamera - Ja
Telefon på rummet - Nej
Egen dator - Jaa
Könssjukdom - Neej
Bra kompisar - Yeees!
Tar du receptbelagda mediciner - Japp två stycken faktiskt. Så himla coolt

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket gymnasium ska du gå på och vilken linje?

2013-05-14 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0