Oh, the sun is back

Sorry guys, eller ska jag säga mina typ 20 små söta läsare? Fniss. Jag och bloggning är ju verkligen en bra combo? Eller vad säger ni? ;-) Nej men jaja, helgen har spenderats med Sarah och Magne, kortfattad härligt och bra. Den här veckan kommer bli chillus bara att jag har några små läxor som är rätt irriterande plus prov. Annars sås slutar vi ju på torsdag sen är det lov i 10 dagar, fatta lyckan. Jag är så extremt skoltrött och orkar inte med alla dessa prov längre. Nu är jag hemma och ska skriva min filmanalys samt äta nutella mackor med oboy på det. Ikväll blir det PLL (som jag älskar så obeskrivligt) och promenix med Inez. Härligt. Uppdaterar er senare, p.o.k hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0