macbook pro

Nu har jag äntligen fått en dator, eller ja.. Jag har fått min pappas mac book, haha. Men bättre än inget!
Nu kan jag uppdatera bättre. Igår så var jag med Sarah och vi satte oss vid bryggan igen och spelade osv, sedan  träffade vi på några där som vi pratade lite med. Sedan så badade vi även med kläder vilket var extremt blött. Haha, men jajo. Vi kom hem och kollade på Warm bodies, den var ganska bra och sedan så somnade vi väl typ en timma efter det. Idag så solade vi en stund, sen åkte jag hem och solade igen. Tro inte att jag är brun eller något nu för det är jag verkligen inte.. Haha. Ikväll kommer Magne hit och vi gör väl nåt. Hejdå
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0