Saturday

Hejhej! igår gick jag som sagt i skolan trots min förkylning.. Tapper som få. Nej men proven gick helt ok, och efter skolan åkte jag direkt hem i väntan på att åka till Ikea och Mio. Jag kan berätta för er som är intresserade att jag kammade hem en säng (i love it) och en garderob. Även såna här bokstäver ni vet, som man kan ställa på hyllor osv? Jajo. Sedan åkte jag hem och sov med Magne, vi hade det trevligt dock så blev snäppet värre och sov mestadels av tiden. Hehe.. Idag vaknade vi upp och efter ett tag åkte jag hem och ska snart börja sminka mig för att sedan bege mig till en tjejmiddag! Sarah spenderar även natten här sen! Herligt. Vi hörs later
 
Tumblr_lox508fjmu1qibj9po1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0