Onsdag

Hejhopp, idag är jag hemma ifrån skolan.. Jag förstår inte Hur jag ska göra för att bli av med det här.. jag är får dålig för att gå till skolan, men ändå så brukar det snabbt, halvt gå över så går jag till skolan.. Sen kommer det tillbaka.. Jajajaja. Idag ska jag då bara vara hemma, men jag skulle väldigt gärna vilja försvinna i cirkus en timmma på eftermiddagen, då någon rörmokare kommer eller var det nu var.. Blir lite stelt om jag helt plötsligt hoppar fram när han är här.. Haha, just nu sitter jag iallafall och kollar på doctors på tv. Klassiker. Äter även frukost. Måste bara säga att jag snart inte har ätit en ändaaa godis bit på 3 dagar. Inte ens bullar, kakor, någonting!! so proud. 
 
4 år sen.. Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du åt ju säkert chocklad kakan vi fick av rektorn...

Svar: Ohno i Didddnnn't
ellenalmqvist.blogg.se/new

2013-01-23 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0