Hakuna matata

Är hemma från skolan nu, och har sjuka cravings på att se en disney eller barn film. Står mellan, mulan, lejonkungen 3, någon barbie film eller upp. Hm.... Jajo. Tänkte bara uppdatera lite här eftersom att jag är så dålig på det. Hehe. Känns förjävligt med skola nu, längtar verkligen till sommarlovet, skönt att vi har lov om 11 dagar dock. Imorgon måste jag skicka in min gymnasieval har jag bestämt och det känns inte bra för jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Yeees.. Jajo hejdå orkar inte hetsa. Hejdå
 
VIll ha blåbär aswell.
Tumblr_mi0gtsz2hk1rhl6q3o1_500_large
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du i din obey tröja och vilken affär tycker du har snygga mössor? :)

2013-02-11 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0