orkar inte skriva om min dag

Är du kär? Japp
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Ja, long time ago
Är du rädd för kärleken? Nej

 

BADGIRL...
Har du rökt? nepp!
Snusat? usch
Däckat? Nej
Tycker du att det är coolt att supa? fett
Kysst en främling? njä
Gjort ett sugmärke? japp
Pussat en tjej? japp
Har du haft sex med mer än 20 Personer? nepp
Gråtit inför mer än 10 personer? nej det tror jag inte..
Smygit ut? Hmm

 

UTSEENDE...
Hur lång är du? för kort
Ögonfärg? this is not interesting
Hårfärg? Idc
Är du nöjd med ditt utseende? alltså jag är inte sjukt missnöjd, ibland känner jag mig lite finare men ibland är jag bara vidrigt ful
Är du mogen? öhm

DU TYCKER OM ATT... 
Kramas? absolut
Kyssas? absolut
Prata? ja det är as nice
Sova? inte själv
Gå upp tidigt? Ja för det är ju så jävla underbart när man ligger där 7 på morgonen och ska upp till skolan, den känslan alltså
Lyssna på musik? för mycket
Vara ensam? ibland
Att vara kär? Japp det är urmysigt
Vara i skolan? Nej det är skit tråkigt
Kolla på film? so cozy

 

FRÅGOR...
Vad tycker du om kärlek? Such a wonderful creation
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? min gosapa
Har du svårt för att bli kär? Ja tror det ja
När kysste/hånglade du med någon sist? Idag
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Hahah i seriously don't remember

 

HAR DU NÅGONSIN... 
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Gjort något riktigt dumt: Det har vi alla
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på någon nyårsafton:  Alltså det var ju den dära gången när jag var 2 tror jag?
Gjort nåt olagligt: JAPP! :D
Skämts över dina föräldrar: Oh god yes (love you mom)
Sagt jag älskar dig och menat det: Japp
Tagit droger: Usch
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej inte kär


SENASTE PERSONEN SOM... 
Sov i din säng: Magne
Såg dig gråta: Magne haha
Fick dig att gråta: Magne haha
Smsade dig senast: Magne hahaha
Kramade dig: And there he is agaiiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0