Tråkigaste

1. Vad är ditt fullständiga namn? Ellen Linnea Almqvist
2. Har du lätt för att bli kär? Nej
3. Vilken låt är bäst just nu? - Dear Rosemary, Wrecking Ball, Dom andra, Pärlor
4. Är du snål eller generös? Snål as phuck, fast ibland generös
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - SJP?? Hallå SATC duh
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Choklad, alla jäkla gånger
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Ganska öppen, i would say.
8. Vad tar du med på en fest? - Saltapinnar xp
9. Har du ett bra självförtroende? - Om jag har smink på mig, så har jag ett OK självförtroende annars nja
10. Har du något smeknamn - Have many. 
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? Jag skulle vara en så bra kille så att alla tjejer skulle falla för mig.
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? Lyssna på foo fighters, i will love you then
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. Selena Gomez
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Inez Brainstorm
15. Sommarplaner? Åka utomlands med vänner :))))
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? Radhus och villa
17. En dag du aldrig glömmer 25 februari 2012
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? Apple
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - vänner, mat och musik
20. Bästa boken du läst? - Jag vet inte, jag läser inte
21. Turnummer?  18
22. Vad har du för betyg i skolan? Gick ut med cirkus 270
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? Gymnasiet
24. Hur många barn vill du ha? 2
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? Ja
26. Vilka länder har du besökt? Tyskland, Grekland, Spanien, Estland, Kroatien, Italien, Turkiet, Tunisien typ
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. Vidriga människor, dåliga scheman, folk som är egoistiska 
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Brad Pitt, ack så vacker
29. Hur stor garderob har du? Hyffsat liten
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 29 maj, tvilling
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? Men inte vet då jag
32. Film hemma eller bio? Film hemma om det är en film jag redan har sett, annars bio
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? Magne
34. Vem ringde dig sist? Ebba
35. Hur är ditt humör just nu? Vet inte
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? Svårt att välja
37. Vem i din familj står du närmast? Mamma, i would say
38. Är utseende viktigt för dig? Alltså, utseende är en stor del
39. Hur många konserter har du varit på? 1. :(
40. Något du inte kan leva utan? Mat, Vatten och luft
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. Give love a try
42. Vilken årstid är bäst? Sommar
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? Neeej
44. Vad tycker du om adoption? Bra
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? Ja, men inte för mycket
48. Vilken är din favorit genre i filmer? Romantiska komedier, äventyr och komedi
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? Fick höra för nån dag sedan att jag var lik Nina dobrev, lol 
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig: Jag vill inte fara tillbaks i min barndom, den bästa tiden i mitt liv varade mellan 8an till halva 9an, jag var extremt okänslig den tiden, det var skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0