Plugga

Besök min vän Mickaelas blogg! Den är jätte mysig, så read it!! 
lundstrom.devote.se
 
Igår så umgicks jag med Sarah och Lina och det var jätte mysigt och roligt, haha.. Shit crayyyyy!! Nej nu skojade jag, men vi somnade alla tre hemma hos mig och Lina som sov i mitten tog allt täcke så jag och Sarah har inte sovit speciellt bra inatt, haha. Nu ska jag ha en äcklig söndag med plugg. Ikväll kommer Magne så det är ju bra, men jag funtar på att typ baka något sen för att festa upp denna dag lite grann. Fruktansvärt otaggad på skolan men,men. Lite glad iallafall för jag ska måla om mitt rum hos mamma osv, så det känns lite fräschare. Nu mååste jag plugga. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0