I don't like you at all

Klädsel
Vad har du på dig idag: 
Är hemma idag, så mina svarta tights och min gråa munktröja.
Vad använder du just nu för skor: Vans
Favoritfärg på kläder: Svart eller vinrött

Senaste person som
Sov i din säng: 
Jag 
Du pratade med: Far
Du gick på bio med: Mami
Du gick på stan med: Inez, Ebba, Shailee, Louise, Isabel och Claudia
Skällde på dig: Mor

Senaste
Låt du hörde:
Run - Daughter
Film du såg: Vet ej, men tv serie är The Fosters
Mat du åt: Thai mat
Kram: Magne
Puss: Magne
Fest: Not much of a pp
Känslan: Ledsen
Ilska: Jadu, skulle väl säga att dem två senaste dagarna har varit ganska aggresiva i min skalle.
Resa: Kroatien
Glädje: Typ i lördags när jag umgicks med Inez fniss
Dröm: I don't remember men antagligen en läskig
Boken du läste: Anne Frank 
Personen du träffade: Elin
Personen du pratade i telefon med: Magne
Personen du fick sms av: Zeni, haha
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag har aldrig ätit det. 
Gången du var utomhus: Imorse när jag gick ifrån vårat lilla hus vi har på tomten. Haha
Gången du sov: Inattt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Well, ma parents are divorced
Saken du köpte:
 Hallon

Om dig

Namn: Ellen
Ålder: 16
Smeknamn: Rundis most of the times, snuffis av Lina
Syskon: 
2 halva, och 2 halv halva
Sysselsättning: Skola.
Bra egenskaper: Bäst på allt
Dåliga egenskaper: Inget, jag är bäst
Linje/klass: SA1
Hårfärg: Ljusbrunt
Ögonfärg: Grön/Blå/Grå
Skostorlek: 37,5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0