Nej, det är en dag imorgon också

 
 
Som rubriken lyder är mitt motto atm, typ. Nej fy vad trist!!!!! Nej men påriktigt, i myrsjö hade jag iallafall vissa lektioner att se fram emot, det finns inte en ända lektion som jag tycker är okej att gå till. Det är nästan så illa att matten är roligast, och jag hatar matte, har alltid gjort. Imorgon har jag spanska igen. Alltså usch. Jätte deppigt inlägg, men whatevs. Idag var det iallafall några saker som var bra, åt lunch på tacobar och det är alltid trevligt, hade även bara 3 lektioner, sedan så träffade jag Inez ikväll också, aldrig fel. Nu ska jag ta mig en kopp choklad, och sedan titta på en film och somna sent. Mina planer för kvällen, adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0