Back to basic

Fy, imorgon börjar skolan igen och då är det tillbaks till rutinerna igen. Gillas ej, hade faktiskt inte klagat ifall jag hade en lite mer slapp skola, hehe. Okej, ska inte klaga, jag vet ju hur Ebba har det på VRG haha. Mitt höstlov har varit mysigt och en aning segt, men jag klagar inte, har varit schönt. Ikväll ska jag träffa min käre vän Inez på en prommis och ska även kolla på Solsidan, trevligt. Haha. Nu ska jag fortsätta och halv plugga lite, vi hörs
 
Just pictures throughout the höstlov
Min extremt goda mat jag åt igår efter ett besök hos Ikea. Åh, plz take me back
 
När Lina sov hos mig och hon såg ut som en man när vi vaknade. Haha förlåt Linus
 
Klasshäng hemma hos Andrea, bild på mig och David haha
 
Målade mina läppar röda och det var trevligt
 
En muppig bild på mig och Sarah, jag har även klippt mig lite grann under lovet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0