Wicked Game

Hejhopp! Just nu ligger jag i soffan och gör absolut ingenting. Kan berätta om gårdagen, haha.
Jag och Inez drog oss först och handlade lite hallon. Sedan tog vi en skateboard som jag har hittat och bestämde oss för att försöka lära oss lite.. Haha, det tog sin långa tid innan man faktiskt fick till det. Måste även tillägga att den var sönder som vi fick reda på lite senare under kvällen, haha jajo. Vi träffade även Sarah en stund vilket också var trevligt! Sedan slutade kvällen med att jag och Magne sov hos mig. Idag har jag inte gjort någonting, och ikväll ska jag träffa Magne igen, haha. Men imorgon ska jag träffa Sarah! Föny, jaja vi höres poussssssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0