Sanningar

1. Jag hatar när folk säger att jag har swag eller estetstil. 
 
2. Jag lyssnar på allt från smör låtar till reggie och rock.
 
3. En dag i månaden brukar jag få en breakout och är allmänt ledsen för allting. e-m-o
 
4. Jag är en foo fighters nörd.
 
5. Jag älskar 80/90-tals rock för att jag är uppvuxen med det, haha lovely
 
6. Jag hatar tjejbråk, seriöst blir så jävla trött på tjejer som bråkar hela tiden om skitsaker.. Därför umgås jag bara med människor som får mig att må toppeen!
 
7. Shay Mitchell är jordens snyggaste tjej
 
8. Har alltid, kommer alltid tycka att Kim Possible är världens coolaste person 
 
9. Jag är lite av en stavningsnörd, får panik över när människor inte kan skilja på de/dem
 
10. Jag kan inte ha målade/fina naglar p.g.a att jag spelar gitarr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0