Idag ska jag:

Är sjuk igen. För er som missat. Väldigt förkyld är jag, min näsa innehåller en massiv mängd snor. Och jag låter som en elefant eller något liknande. Great, great. Nej faktiskt ganska skönt, för då har jag en ursäkt till att inte göra så mycket. Har varit med Magne i två dagar och ska vara med honom ikväll igen. Härligt. Tröttnar aldrig på männskan. Idag ska jag iallfall.
 
* Skriva en önskelista. Japp. Extremt svårt faktiskt, har inte en blekaste om vad jag önskar mig. Förutom ett par raybans.
 
Kolla på film. Möjligtvis lejonkungen.
 
Sen så är det väl inte så mycket mer än så. Har ingenting att blogga om men ska kanske också redo-a min design på bloggen. TTYL
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0