Worst morning ever

Varning för äckligt inlägg
 
Dagen började kanske inte så Super bra. Vaknar halv 9 och känner "oj".. Nu känns det inte super, jag mår liite illa. Jag tar mig mot badrummet och typ nästan spyr. Men det kommer inget. Får istället extrema jävla svettningar och så sjukt ont i magen. Jag håller på att svimma och lägger mig ner på golvet i fosterställning. Jag skriker (jag är ensam hemma) så mina grannar måste ju ha trott att något djävulst hände, vilket det iof gjorde.. Jag ligger där och gråter och skriker haha, stackarn.. Och lyckas tillslut räcka ut armen för att ringa min mor. Hon skickar hit mormor och morfar och inom kort kom även hon, vi skulle åka in till la akuta, men så blev som tur inte fallet.. (pheeeew) smärtorna är nu borta som tur är, har knaprat i mig en ipren och nu är jag så sjukt orolig för att det ska komma tillbaka.. Och det värsta är att det som hände mig kanske var min helvete till mens. WHATS THE DEAL??  alltså det var så brutalt, jag trodde att jag skulle dö. Haha, ville bara dela med mig av min hemska morgon så att ni alla  där ute tycker lite synd om mig, och kanske blir lite äcklade också.. Haha, jaja idag är jag bara hemma och Lina kommer kanske hem till mig sen och lagar mat åt mig och tar hand om mig. Haha, have a better day than i will!!! Hejdå
 

Ba29hf5ciaeych1_large

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0