Just nu vill jag..

1. Ha solsidan säsong 3
Liggandes vid min famn. Jag Älskar solsidan, men har redan sätt för mycket av säsong 1 och två. Så Solsidan, yies P-leease.
 
2. Ha sommar
Klassiker, vem vill inte? Men alltså, jag kommer ju på riktigt in i någon slags depression nu på vinter kvisten. Det märks kanske inte just nu men jag lovar er att om jag tänker tillbaka på vintern i sommar kommer jag tänka att jag var en riktigt sorlig typ.
 
3. Ha massa crewneck tröjor
Min favorit, all times. Kommer nog aldrig att tröttna. What's not to love?
 
4. Ha en puss kompis här
Ja, syftar nog mer på min boyfriend här. Jag känner mig alltid så ensam när han går :(
 
4. Ha kortare och blondare hår
Eller okej, kortare var väl Lite att ta i. Men, mitt hår är så jäkla äckligt just nu. För långt. Och sen så är det så jäklans mörkt också, fått flera frågor.. "Har du färgat håret?? det ser så mörkt ut!!" Då får jag lite samma känsla som punkt 2. T.o.m mitt hår blir depprimerat och blir mörkare. Screw winter times
 
5. Inte behöva tänka på det här med gymnasium
Usch och fy. Alla är jäätte exalterade för detta, men det tilltalar inte mig. För tillfället är jag så otroligt skol trött så tanken på att behöva välja en Ny skola och gå tre år till är lite jobbigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0