Jag kör den här idag igen

DAGENS VILL HA: En mindre snorig näsa, blondare hår, och brunare hy.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans och grå tjocktröja
DAGENS SMINK: puder, mascara, eyeliner och ögonbrynspenna
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: Åt en bulle
DAGENS LÅT:Pictures
DAGENS PLANER: Fräscha upp mig
DAGENS SAKNAD: Sommaren tar nog första plats
DAGENS DUMMASTE: Åt en bulle
DAGENS SJUKA: Fortfarande mig
DAGENS DROG: Instagram
DAGENS KRAM: Magne, mormor och morfar.
DAGENS PUSS: Magne
DAGENS KÖP:Inget
DAGENS GODIS: Bulle och muffin
DAGENS HUMÖR: Funkar
DAGENS ORD: "bästa - "värsta" (typ det ända jag säger nu för tiden)

Kommentarer
Postat av: Inez

du åt en bulle >:(

2013-01-24 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0