You ain't got no swag

jag känner bara att jag måste få tala ut. Vans med "space" mönster är nog det fulaste jag sett. Kläder ö.h.t med space mönster är så extremt fult. Sneakers med typ klack.. Jag känner inte riktigt den.. Jag förstår inte hur det kan bli snyggt, den ända jag har sett som kan bära upp ett par hyffsat är Kenza. Och grejen med att ha mössa är ju en extrem hit just nu. Snyggt, ja. Dock behöver man ju inte överdriva och dra dit en text som "OH SHIT" på eller typ något annat. Den här "Hipsta, please" grejen jag ser överallt är så jävla ful så jag vill bara dö. Och grejen att skriva "geek" på alla sorters kläder förstår jag inte heller. kände bara att jag ville få ut mig det här. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla gillar olika ok calm down

Svar: Obviously.. Och jag gillar inte det här, jag uttrycker bara min åsikt.
ellenalmqvist.blogg.se/new

2013-02-06 @ 22:55:24
Postat av: Anonym

Du har inte rätt att uttrycka din åsikt.

2013-02-08 @ 19:14:55
Postat av: Lars-Olof Henning Kristiansson

Hörru du du din anonyma varelse. Där jag kommer ifrån (det råkar vara Fjällbackas djupaste skogar) där får man uttrycka sig som man vill. Så jag vill inte se några fler påhopp om min vän. Kram från Lars-Olof

2013-02-08 @ 22:11:25
Postat av: Anonym

Där jag kommer ifrån får bara en person uttrycka sig hur man vill.

2013-02-09 @ 21:11:44
Postat av: Anonym

Jag kräver att du tar bort detta inlägg! Det kränker alla SWAG barn...

2013-02-10 @ 02:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0