Godmorgon

Säger jag sisådär 6 timmar efter jag har vaknat! Kollade på bio igår med Magne, vi såg du gör mig galen, och den var bra! Förstår inte riktigt hur en film kan vara dålig.. Eller alltså jo, självklart typ en svensk B film. Men filmer som går på bio är ju typ alltid bra.. Tror inte att jag någonsin har gått på en bio sagt att den har varit dålig.. Haha jaja. Ikväll ska jag eventuellt vara med Sarah, eller bara vara hemma och pyssla om mig själv ♥ Nej men nu ska jag fortsätta äta min fil med flingor, och min knäckemacka. Yum. Hejdå
 
Work it baby

Kommentarer
Postat av: Johanna Pulli

Vad ska du hitte på om du inte ska vara med Sarah...?? ^^

2013-02-28 @ 17:11:22
URL: http://johannalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0