Ett par

Fick en kommentar faktiskt som ni inte kan se eftersom att min blogg.se dampar så sjukt många av alla kommentarer blir som spam så att ja. Blabla, fick en fråga iallafall och jag hittar inte på. Detta kan jag lova.. Haha nej men att jag skulle berätta lite om mig och Magne. Jo visst kan jag det.
 
Magne och jag började "lära känna varandra" genom facebook. Japp, den var ni inte beredda på. Haha it's so lame, men jaja vi gick i samma skola innan iallafall. Sen så pratade vi ett ganska bra tag innan vi träffades. Från första gången vi träffades har vi typ varit ett par kan man typ säga. Vilket var den 25 februari 2012. Så ja vi har varit tillsammans i lite över ett år. Vi är som ett vanligt, tänkte jag säga.. Par, men nej okej vi är inte riktigt som vanliga par.
 
SOME FUN FACTS!!!!!!!!!!!!
 
1.  Vi har inte EN ÄNDA pussbild tillsammans. Vi har försökt men det känns så jäkla töntigt att sitta där och pussas med en kamera i nyllet. Haha
 
2. Vi är osociala mot varandra när vi är med varandra. Vi sitter ganska ofta och håller på med varsin mobil.
 
3. Vi brottas extremt mycket, inte cute fights with your boyfriend, utan det har tillkommit spruckna läppar, blåmärken och bulor i pannan och GUD VET VAD. Men don't worry, we're not that bad.
 
4. Vi har massa fula och töntiga smeknamn för varandra.  Jag är bland annat kallad för godis, godisboll, gosboll, goskorv, korv, monchichi hahahhaha. Han har namn som gosis, gosapa, magnis osv. Hahaha
 

 

Kommentarer
Postat av: stella

kallar du din pojkvän samma namn som min bortgångna katt?? :/ sweet haha

Svar: Haha, det tänkte jag inte på.. Hehe, miss yoou!
ellenalmqvist.blogg.se/new

2013-04-09 @ 04:59:04
Postat av: Anonym

<?php
/**
* DSSA
*
* DSSA
* DSSA
*/


$title = __( 'About' );

list( $display_version ) = explode( '-', $wp_version );

include( ABSPATH . 'wp-admin/admin-header.php' );
?>


<?php printf( __( 'Welcome to %s' ), $display_version ); ?>

<
<?php printf( __( 'Version %s' ), $display_version ); ?>

2013-04-09 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0